عشق بین آدرین و مرینت۵

Amirhossein Alizadeh Amirhossein Alizadeh Amirhossein Alizadeh · 1403/05/22 14:51 · خواندن 1 دقیقه

بعد از اینکه گریه هام تموم شد رفتم خونه و دوباره گریه کردم

سابین:مرینت چرا گریه می‌کنی 

مرینت:خجالت کشیدم داستان رو برای مامانم تعریف کنم پس رفتم تو اتاقم 

بعد از چند روز رفتم خونه آدرین و آدرین مرخص شده بود دیدم فلیکس هم آنجاست رفتم تو اتاق آدرین دیدم که آدرین دراز کشیده به آدرین گفتم بزار ک ی ر ت رو ببینم 

آدرین:باشه 

مرینت:دیدم ک ی ر آدرین رو بریدن 

آدرین:دیگه نمی تونم رابطه برقرار کنم و باهات ازدواج کنم 

مرینت: آدرین من واقعا تورو دوست داشتم ولی ما دیگه نمی تونیم ادامه بدیم که از در رفتم بیرون که یکی بغلم کرد و برد تو اتاق

 

 

 

 

 

 

 

 

برو پایین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تموم شد